English language

Mano krepšelis

Jūsų prekių krepšelis yra tuščias

Apatinis Trikotažas | Maudymukai Internetu

D.U.K.

  • Klausimai ir atsakymai

     
    Prašome įdėmiai perskaityti žemiau pateiktus dažnai užduodamus klausimus. Jei vis tiek neradote atsakymo į rūpimą klausimą, susiekite su mumis užpildę šią formą
    Užsakymai


    1. Ar užsakymai priimami tik per internetinę parduotuvę?

    Taip. Prekiaujame tik internetu.


    2. Ar saugu užsakinėti per Fashion2Get.lt elektroninę parduotuvę?

    Taip, mes garantuojame užsakymo saugumą. Fashion2Get.lt internetinė parduotuvė yra patikrinta ir suteikia 100% garantiją, kad visi Jūsų duomenys, pateikti darant užsakymą, yra saugūs bei nebus naudojami trečiųjų asmenų ar kitoms reikmėms. Už prekes galima sumokėti per mokejimai.lt arba PayPal mokėjimo sistemas, kurios taip pat garantuoja saugumą.

     

    3. Kaip sužinosiu, kad gavote mano užsakymą?

    Atlikę užsakymą Jūs gausite patvirtinantį laišką su užsakymo numeriu. Jeigu laiško negavote, susisiekite su mumis el. paštu.


    4. Ar galiu pakeisti užsakymą?

    Jei užsakymas yra priimtas, patvirtintas ir išsiųstas, jau nebegalite keisti užsakymo turinio. Jei apsisprendėte pakeisti savo užsakymo turinį iki užsakymo priėmimo bei patvirtinimo, prašome apie tai mums nedelsiant pranešti elektroniniu paštu.

     

    5. Ar galiu savo siuntą sekti?

    Taip, savo siuntą galite sekti ir matyti jos buvimo vietą. Kai užsakyti drabužiai internetu Jums bus išsiųsti, pageidaujant pateiksime siuntos kodą. Kodas gaunamas pateikus užklausą el. paštu. Įvedus kodą į pasirinkto siuntų aptarnavimo centro tinklapį, matysite užsakymo būklę.

     

    6. Ar galiu savo užsakymą atšaukti?

    Jeigu apsisprendėte savo užsakymo atsisakyti – palaukite, kol siuntinys Jus pasieks. Tuomet galėsite grąžinti užsisakytas prekes, atsižvelgiant į visus grąžinimo reikalavimus ir jeigu jos yra grąžintinos.


    7. Gavau ne tą, ką užsisakiau / Gavau brokuotą drabužį ar aksuarą. Ką daryti?

    Jei atsitiktų taip, jog per klaidą Jums buvo išsiųsta ne tas drabužis, kurį užsisakėte, arba jis yra brokuotas, kuo skubiau susisiekite su mumis elektroniniu paštu informuojant apie iškilusią bėdą. Taipogi, neužsisakytą arba brokuotą rūbą prašome nedelsiant grąžinti adresu, kuris pateiktas ant faktūros.

     

    Siuntimas


    1. Į kokias šalis siunčiate prekes?

    Siuntas siunčiame į visas pasaulio šalis. Siuntimo mokestis priklauso nuo šalies, kur pageidaujate gauti prekes, siuntimo būdo bei svorio. Daugiau apie siuntimo kainas skaitykite skyriuje Pristatymas.


    2. Per kiek laiko bus pristatytas užsakymas?

    Pristatymo laikas yra skirtingas ir priklauso nuo adreso, kurį pateikiate. Taipogi, terminas priklauso nuo to, kokį siuntimo metdą pasirinkote. Daugiau apie tai skaitykite skyriuje Pristatymas.


    3. Ar galite pristatyti kitu adresu, nei yra mokėtojo?

    Taip, galite pristatyti į bet kurią Jūsų pasirinktą vietą. Pildant užsakymo informaciją prašome nurodyti kitą pageidaujamą adresą, jeigu jis skiriasi nuo mokėtojo.


    4. Ką daryti, jei esu išvykęs, kai siuntinys bus pristatomas?

    Jei esatę išvykę tuo metu, kai yra pristatomas siuntinys, kurjeris jį gali palikti bet kuriam šeimos nariui arba asmeniui, kuris tuo metu yra pristatymo adrese. Kurjeris taip pat gali palikti pranešimą apie bandymą Jums pristatyti siuntinį. Pranešime bus nurodyta tolimesnė informacija kaip ir kur atsiimti užsakytus drabužius internetu. Siunčiant paštu paštininkas dažniausiai palieka pranešimą apie siuntą, kurią galite atsiimti artimiausiame pašto skyriuje.


    5. Ar atsiimant siuntinį reikalingas parašas ir asmens tapatybės dokumentas?

    Taip, atsiimant siuntą Jūs privalote su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei pasirašyti, jog atsiėmėte drabužius, pirktus internetu.


    6. Ką daryti, jei siuntinys neatvyksta laiku?

    Jei siuntos negaunate per nurodytą pristatymo laikotarpį, prašome dar kartą patikrinkite siuntos buvimo vietą bei susisiekti su siuntų tarnyba, kuri Jums pristato. Jei negavote išsamesnės informacijos apie būklę, susisiekite su mumis elektroniniu paštu.

     

    Grąžinimai


    1. Per kiek laiko galima grąžinti netikusius drabužius bei aksesuarus?

    Netikę rūbai pirkti internetu turi būti grąžinami per 14 darbo dienų nuo jų gavimo datos. Išsamesnę informaciją rasite skiltyje Grąžinimas. Prekės grąžinamos bei keičiamos vadovaujantis LR įstatymais.


    2. Kiek kainuos grąžinti netikusius drabužius?

    Grąžinimo mokestis priklauso nuo to, kokį siuntimo būdą Lietuvos paštu pasirinksite. Rekomenduojame siuntinį registruoti.


    3. Kaip vyksta grąžinimas?

    Jeigu prekė yra grąžintina, atsispausdinkite grąžinimo formą ir ją užpildžius kartu su sąskaita faktūra siųskite nurodytu adresu. Detalesnes taisykles ir formą rasite nuorodoje >>
    http://www.Fashion2Get.lt/grazinimas


    4. Per kiek laiko atgausiu pinigus už grąžintus užsakytus rūbus?

    Gavus grąžinimą, apžiūrėjus jo būklę bei įsitikinus, jog nepažeistos grąžinimo taisyklės, Jums pinigai bus pervesti per 7 darbo dienas.


    5. Kaip galiu sužinoti savo išsiųstos atgal siuntos būklę?

    Išsiuntę prekes atgal gausite siuntos kodą (jeigu ji registruota), kurio pagalba galite patikrinti buvimo vietą ir taip matyti, kur tiksliai ji yra.


    6. Ar atgausiu siuntimo išlaidas?

    Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos.


    7. Ar galimas keitimas?

    Taip, galite netikusį drabužį pasikeisti į kitą prekę, jeigu ji yra grąžintina. Tai galite padaryti užpildydami keitimo / grąžinimo formą. Šį lapą, atsižvelgiant į reikalavimus, užpildykite ir pridėkite prie grąžinamo siuntinio. Jei keičiama prekė yra brangesnė už grąžinamą, Jūs privalėsite primokėti skirtumą, jei atvirkščiai - Jums bus grąžintas skirtumas.

     

    Mokėjimai


    1.Kaip galima sumokėti už užsakymą?

    Mes priimame šiuos mokėjimus:
    • Pavedimus ir mokėjimus grynais pinigais. Jie atliekami per šiuos bankus: SEB, Swedbank, Citadele, Danske Bankas, Nordea, DNB, Medicinos bankas, Šiaulių bankas.
    • Mokėjimus, einančius per internetines mokėjimų sistemas Paypal ir Mokejimai.lt.
    • Atsiskaitymus MAXIMA parduotuvėse, "Rkiosk" bei "Lietuvos Spauda" kioskuose.
    • Atsiskaitymus "Perlas" terminaluose.
    • Apmokėjimus užsienio kreditinėmis kortelėmis.
    • Apmokėjimus išsimokėtinai per Sving, Mokilizingas, General Financing.
    • Galimas mokėjimas grynaisiais kurjeriui (taikomas papildomas mokestis).


    2. Kada vyksta apmokėjimas?

    Už užsakytus drabužius internetu sumokėti galėsite iš karto, kai bus sugeneruotas užsakymas. Pasirinkus Jums tinkamiausią mokėjimo būdą, būsite automatiškai nukreipti į savo banką arba Jums bus atsiųsta išankstinė sąskaita faktūra su rekvizitais. Pagal juos galėsite atlikti pinigų pavedimą (jei pasirinkote apmokėti grynais pinigais banke). Norint atsiskaityti Maxima kasose arba kioske - susigeneruos lapas su bar kodu, kurį atsispausdinus galėsite pateikti kasininkei ir apmokėti.

     

    Akcijos


    1. Kaip galima panaudoti nuolaidos kodą?

    Turėdami dovanų kuponą ar nuolaidų kodą, kurį norite panaudoti, išsirinkite norimą prekę (-es) ir įsidėkite į pirkinių krepšelį. Ant dovanų kupono pateiktą skaičių bei raidžių kombinaciją arba nuolaidos kodą įveskite į laukelį „ Nuolaidos Kodas“. Tuomet Jums bus automatiškai pritaikyta atitinkama suma arba nuolaida.


    Nuolaidos kodas - Dovanų kuponas

    Prekės


    1. Kaip gauti išsamesnę informaciją apie prekę?

    Jei norite gauti išsamesnę informaciją, pateikite užklausą elektroniniu paštu.


    2. Ar turite dydžių lentelę?

    Taip, standartinę dydžių lentelę rasite skyriuje Dydžių lentelė. Taipogi, prie kiekvieno mūsų įkelto rūbo rasite tabelį, kuriame ši lentelė patalpinta. Jeigu nesate tikras (-a), kokį dydį rinktis, visada galite mums pateikti užklausą ir mielai pagelbėsime.


    Techninė pagalba


    1. Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

    Prisijungimo puslapyje spauskite „Pamiršau slaptažodį“ ir Jūs būsite nukreipti į tolimesnį slaptažodžio atkūrimo procesą.


    2. Ką daryti, jei pakeičiau savo elektroninį paštą?

    Jei pakeitėte savo elektroninį paštą, prisijunkite prie mūsų puslapio sistemos ir atlikti šiuos veiksmus: Mano paskyra >>> Profilio informacija >>> Suvesti naują elektroninį paštą >>> Spausti mygtuką „Išsaugoti“.


    3. Ką daryti, jei patiriu problemų įvedant savo banko kortelės duomenis?

    Pirmiausia pasitikrinkite, ar teisingai įvedėte visus kortelės duomenis. Tuomet, jei viskas tvarkoje, susisiekite su savo banku ir pasitikrinkite ar kortelė yra tinkama apsipirkimui elektroninėse parduotuvėse. Trečia, jei vis dėlto nepavyko atlikti mokėjimo, susiekite su mumis elektroniniu paštu. Pateikite išsamią informaciją, kas nutinka, kai bandote atlikti apmokėjimą. Iškilusią bėdą stengsimės kaip įmanoma greičiau išspręsti.


    4. Kaip atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos?

    Norėdami daugiau nebegauti mūsų naujienlaiškio, nueikite į savo paskyroje esantį skyrelį „Naujienlaiškis“, kurį rasite kairėje pusėje, ir nuimkite varnelę nuo „Bendras Prenumeravimas“ ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

     

    Kiti D.U.K.

    1. Ar turite prekių katalogą?

    Šiuo metu katalogo neturime. Visi drabužiai parduodami internetu ir yra patalpinti www.Fashion2Get.lt internetinėje parduotuvėje.


    2. Ar turite parduotuvę?

    Prekiaujame tik internetu ir parduotuvės šiuo metu neturime.


    3. Kaip galima būtų su Jumis susiekti?

    Norėdami su mumis susisiekti, rašykite užklausą elektroniniu paštu. Į Jūsų laišką bus atsakyta per 48 valandas.